onsdag 3 mars 2010

Days of our lifes

Ibland behövs det ju bara lite sol för att man ska bli en glad liten skit!
Idag mår jag bättre än någonsin..det beror iofs mycket på prat och häng med Nina och Frida igårkväll..Finare tjejer får man leta efter <3
Det enda som stör min frid idag är knullande hundar..jag börjar bli väldigt less på deras pippande!men nu ska tiken hem idag, himla skönt!Fick ett utbrott på dem innan, ibland behöver jag vråla några meningar så jag får ventilera..stackars hundar men den här tiken är nämligen av det vildare slaget i sänghalmen och håller på och snurrar runt o grejar när dom sitter fast, så man blir ju liite orolig att pompoms ädlare delar ska gå ur led eller något liknande..usch!
Nog om det, jag o min sjuka hundvärld.
Idag vill jag träffa min pappa för det va länge sen och jag saknar honom.

3 kommentarer: