tisdag 16 mars 2010

Ska vi köra igen??

Iallafall göra ett tappert försök... :)
Först och främst,,ett världens största grattis till Mats och Sofia som ska få en liten bebis..så himla kul!!
Sen som sagt så har det ju hänt saker i mitt liv och just nu är jag singel skulle jag väl kalla det..vilket innebär stora förändringar som alltid. Mer än så kommer jag inte skriva.
Egentligen är allt verkligen kaos just nu men jag kommer igen..och när jag gör det..då kommer jag flytta skyskrapor. En katt med nio liv..what dosen´t kill you makes you stronger..this too shall pass..Alla power uttryck jag kommer på...Fuck this nu kör vi!! Hoppas jag varit saknad? Puss

6 kommentarer:

  1. Fett saknad!;) Ses ikväll hun! puss

    SvaraRadera
  2. JÄTTE saknad! Finally är du tillbaka! puss

    SvaraRadera
  3. Finisar!!!Japp vi ses ikväll frida darling puss

    SvaraRadera
  4. Du är alltid saknad vännen!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  5. kul att du är på fötter igen! =)

    SvaraRadera
  6. Tusen kramar till dig.....

    SvaraRadera