söndag 20 juni 2010

Fantastisk Kväll

Det va länge sen jag hade så kul, alla var på sitt bästa partyhumör, snygga och allt var bara allmänt fantastiskt..Det dracks Rosé och glufsades (tydligen om man kollar på mitt bordsskick) sommarsallad, frukt och glass. Vi drog till Framfickan och stötte på en massa bra folk som vi tog med oss till Bj och där dansade vi loss och jag dansade bokstavligen av mig min klänning några gånger..den satt inte riktigt som den skulle den där blåsan. Sen trippade jag och Sara hem med svullna fötter och blåsor precis som det ska vara och käka nattmacka. Världens bästa kväll!!Ni är bäst mina fina flickor.

3 kommentarer:

  1. imissyouimissyouimissyou!!!!!!1 <3

    SvaraRadera
  2. fantastisk kväll vi hade. Och till kommentaren över - vaddå bra folk?? :)

    SvaraRadera