lördag 19 juni 2010

Lördag 19 Juni

Daniel och Vickan gifter sig, det är ju trevligt för dom verkar vara så glada och lyckliga ihop.
Sara fyller år om några dagar och henne ska vi fira ikväll med dunder och brak..weeeiii!!
Jag har fått träffa min fina Nina, vi satte oss på Magnussons i Torsdags och drack rosé och myste under filtarna. Jag har träffat bästa Annie det var också väldigt länge sen, vi hann med en kaffe men ikväll blir det klackarna i taket. Jag träffa vackra Sofia som jag inte träffat på 6!!månader, skandal!vi tog en fika på fågelsången och pratade massor om allt möjligt. Igår kväll satt jag på ett tak och drack rosé och frös, men det va det värt för sällskapets skull och för att man måste trotsa vädret. Tror jag är lite förkyld idag. Men jag har hunnit med en del. Och ikväll samlas alla mina favoriter, det kan inte bli annat än succé!
Grattis lite förskott darling Sara!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar