onsdag 7 december 2011

ONE OF THOOSE DAYS

Det regnar. Jag hamnade mitt i det en bit hemifrån. Drog med mig Vincent ut för att vi skulle få lite luft
och då ville jag ju att det skulle dala ner stora fina snöflingor.  Men icke.
Den här veckan är lite deppig för min del. Jag har pms, förklarar lite av deppandet. Johan är borta VARJE kväll på jobbgrejer. Och jag är så trött så man skulle kunna tro att jag är gravid men det är jag ju uppenbarligen inte. Jag har bara fått ännu värre pms symptom sen jag fick barn.
Ska försöka rycka upp mig nu.

2 kommentarer:

  1. oh vännen. Hoppas du mår bättre snart.!! känner du dig ensam på kvällarna får du ju komma hit. Ta en kvällsfiks med mig och nils

    SvaraRadera
  2. Va gullig du är! Det gör jag gärna nångång. Men det jobbiga när Johan är borta är att man blir lite låst. För Vincent somnar halv sju typ. Kramar

    SvaraRadera