söndag 11 april 2010

Bittersweet

Jag vet inte hur jag ska göra med den här bloggen..på ett sätt skulle jag önska att den kunde vara min terapi, ett ställe där jag kan skriva av mig allt jag känner och tänker på. Men jag vet att det är helt orealistiskt för det funkar inte så, människor är för hårda och intresserade av att frossa i ens olycka eller lycka för den delen för att det skulle funka. Jag har inget behov av att hävda mig, att skriva av sig är en annan sak..men när jag inte kan det så ifrågasätter jag lite varför jag har denna blogg. på sistone har det ju blivit dålig uppdatering pga omständigheter, samtidigt har den här bloggen öppnat många dörrar, jag har lärt känna männsikor som jag förmodligen aldrig skulle lärt känna annars, som i dagsläget räknas till mina nära vänner så det är verkligen både och..
Hur som helst så vill jag tacka mina fina flickor för att ni gjorde min 25 års dag till världens bästa dag..hade en perfekt dag och kväll..ni betyder hela världen för mig..Speciellt tack till Anette som hostade min fest..
Ikväll har ja hängt med världens bästa Frida och hennes kompis ellinor och druckit vin och snicksnackat..skitmysigt..Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar