söndag 25 april 2010

Nyinflyttad

Nu har jag och Marie äntligen fått vår nya lya så nu sitter vi vid vårt Köksbord mitt på Götgatan 26!
Läget hade ju kunnat vara sämre, vi bor i princip PÅ Gina Tricot!!Krisar det med party outfiten så är det ju bara att springa ner på gatan 5 i 7 och shoppa loss!!
Åh det känns himla bra och spännande.. även om det dök upp lite separations tårar när jag skulle åka ifrån mitt gamla hem. Men nu Herregud flickor får ni komma hit och hälsa på och hänga :)
Innergården är den mysigaste ever så lots of wine nights :)
Nu ska jag lämna tillbaka datorn till Marie.. Puss

2 kommentarer:

  1. Åh vilket kanon läge!! ;-)

    SvaraRadera
  2. mihii jag hade redan kollat upp din blogg och blev avbruten av något tråkigt så jag skrev aldrig något!
    hallå, nu blev jag väääldans sugen på att oxå flytta ju! jag hade ju på gång med en lägenhet uppe på design torget förbövelen!! fatta vilka amazing grannhängskvällar!!

    SvaraRadera