torsdag 8 april 2010

Nackdelar med att vara hemlös..

Man har ingen dator..eller jag har ingen iallafall..därför kan jag inte uppdatera er speciellt mycket :( de e ju tråkigt..Idag har jag lunchat med Marie på Söder och suttit och häckat på hennes kontor och lånat dator, hittade dock no blogginspiration just då, dom e så gulliga och låter mig hänga där väldigt ofta haha. Snart får vi vår lägenhet :) då blir det ordning på grejerna just nu känner jag mig som en kringresande vagabond utan en fast punkt i tillvaron.
Jag funderar just nu på att jag fyller 25 år imorgon..halvvägs till 30..herregud!Jag känner mig inte så värst het just nu men det går säkert att lösa till imorgon kväll.
Jag har ju inte skrivit här på bloggen även om de flesta kanske redan vet det men jag ska börja jobba på Silver&Sånt i Sollentuna :) jag är världens lyckligaste för det och tror det kommer bli så himla bra. Så imorgon innan min egen lilla födelsedags tillställning tänkte jag försöka hinna förbi där för att träffa flickorna jag ska jobba med och ta ett glas vin..måste vara strategisk och planerad imorgon med andra ord. Det kommer gå som en dans. Vilket blaj inlägg men iallafall så ska jag försöka underhålla den här bloggen så gått jag kan..hoppas ni har lite överseende med min kaotiska tillvaro..Puss på er
Detta va förra året..glad över att inte ha nått 25 års strecket än..hade fortfarande min ungdoms skönhet ;) Skitsamma alla säger att från 25 går det bara uppåt med allt man blir snyggare också..eller besöker diverse doktorer lite mer frekvent. Ses imorgon brudar!

2 kommentarer:

  1. Du är och kommer alltid vara nåt så överjävligt vacker, oavsett ålder!

    SvaraRadera