lördag 24 juli 2010

Frukost&Hårväxt

Nu har jag ätit frukost på Linné café, köpt hårborttagnings creme och rensat ansiktet på oönskat hår, vilket var behövligt, man vill ju inte bli tagen för en man. Vi diskuterade hårväxt igårkväll och jag och kära Friday har samma problem, vi har grovt mörkt hår på benen och det är verkligen skitjobbigt! Speciellt på sommaren, man måste raka benen varje dag annars blir det stubb och låter man det växa ut, ja det ska vi inte ens tala om, det är ungefär som en vuxen karls ben. Medans andra flickor sitter där och behöver raka benen kanske en gång i veckan för att deras hår är så ljust och tunnt. Det är en grej som jag verkligen blir avundsjuk på! För jag hatar att raka benen. Kanske är det dags att boka in IPL och bli av med skiten en gång för alla. Det enda som är positivt med det hela är att jag har tjockt hår på huvudet, och det är tur med tanke på hur jag misshandlar det, och färgar och bleker fram och tillbaka. Men det håller och det får jag väl tacka mina grova hårsäckar för.
Jag Idag
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar