lördag 17 juli 2010

NEDRANS

Jag sitter på en stol och håller på att ramla av..jag har feberfrossa av en visdomstand som bultar och värker..fick ingen sömn inatt för den där jäkeln. Så det känns som att jag kommer kollapsa vilken sekund som helst. Idag tackar jag gud för att det är relativt lugnt i Sollentuna Centrum (ja jag jobbar, dubbel otur, jag borde ligga nerbäddad med piller ramlandes ur munnen)annars hade jag nog svimmat på riktigt. Jag har blivit lovad starka piller av Nina..och förhoppningsvis orkar jag kanske förbi Fridisen en sväng. Jag är arg. eller vid närmare eftertanke så är jag ledsen,..Just my luck liksom..Jag som varit så himla peppad för St Tropez party..Och träffa alla härliga människor på samma ställe..FUCK FUCK..Jag hatar den där äckliga tanden som absolut va tvungen att börja jiddra nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar