söndag 3 oktober 2010

DETTA LIV..

Som skrämmer skiten ur mig ibland, som är härligt att leva om man är sann mot sig själv. Men bara en sån sak som låter så enkelt kan vara så himla fruktansvärt svårt.
Det finns mycket rädslor inom mig just nu..för framtiden! För att man faktiskt blir äldre och måste ta ansvar för sig själv och andra. För att man förhoppningsvis en dag kommer att sätta ett eget litet liv till jorden som man ska guida och lära att vara en bra sund och förnuftig människa..vilket ansvar! Jag har så många vänner som är fantastiska exempel på att det inte är omöjligt men ändå är jag rädd. Jag har så mycket jag vill göra..Ibland tänker jag också att jag måste vara skitjobbig att leva med..känslor, impulser, jag tänker inte alltid efter ordentligt innan jag gör något. Tänk att ens nån människa är villig att stå ut med det..
Tankar, tankar..Frågan är om man någonsin blir "vuxen" i sinnet..det hoppas jag iofs inte men ändå ibland kan det ju vara bra..

2 kommentarer:

  1. man blir aldrig vuxen i sinnet, men shit va trist det skulle va! Puss finaste stina <3

    SvaraRadera
  2. sjukt trist var ordet..pussss

    SvaraRadera