torsdag 7 oktober 2010

TORSDAG

Det är lite seg uppdatering här..I know. Men dagen har ju bara ett visst antal timmar och ibland hinner jag inte riktigt med! Det finns ju så mycket man vill hinna med. Jag vill hinna måla mycket mer till exempel, måste väl lära mig att planera min tid lite bättre.
Jag har börjat sakna att ha hund igen..himla skit! Jag skulle ju aldrig hinna med just nu om inte vovven skulle få vara med på jobbet och sälja smycken..hahaha (as if).
Men dom är ju så mysiga dom små liven..
                                          Lill skroten Pompom!

3 kommentarer:

  1. Vad fin du var i mörkt hår! Är det en ny eller gammal bild?

    SvaraRadera
  2. Ja men annso va trodde du ja skulle ge dig då? ett koppel med matchande halsband of course..detta ska prövas för första gången ute på Gävles klubbar..muahaha!

    Martina: Det är en ca 1 år gammal bild, hade nästan svart hår då. Kram

    SvaraRadera