fredag 29 oktober 2010

FREDAG

Imorse gick jag upp 5!!! Helt sjuk tid på dygnet om ni frågar mig, sen vid 6 hoppade jag på upptåget och åkte till jobbet, idag hade vi nämligen vår lilla smyckesfrukost i Sollentuna butiken. Jag och Anna gjorde mackor som världens café personal och koka kaffe och la upp fruktfat och tände ljus överallt. Skitmysigt blev det. Det kom inte jättemycket folk men dom som kom shoppade loss för kung och fosterland så vid 10 stod jag och Anna och hoppade av lycka! Jag har lite bilder men vi har fått ny dator (äntligen) så dom dröjer lite tyvärr. Nu ska jag kolla på Idol och äta godis.

4 kommentarer:

  1. Hej Stinan!!!
    Grattis!! va jättejätteroligt att det gick så bra!! stolt över er!! Puss/ tove

    SvaraRadera
  2. Miss you, darling! Hoppas vi ses snart igen

    SvaraRadera
  3. Tove!! Åh saknar dig! Ja det va kul! Vi sålde nästan för 10.000 på en timme :) Hur mår du?? Puss

    SvaraRadera
  4. Min fimpelimp! Saknar!! Vi hörs i veckan..Puss

    SvaraRadera