tisdag 24 april 2012

JAG HAR BLIVIT VUXEN

Jag kommer på mig själv med att gå bananas i inredningsbutiker, frossa i husgeråd och bli helt till mig av små söta stekpannor!? och när jag inte gör det sitter jag och planerar hur jag ska inreda mitt nästa hem. Jag sparar till och med inspirationsbilder i en mapp. Det är absolut ingetenting konstigt med att göra det men för ca två år sen sket jag fullständigt i inredning. Det intresserade mig inte alls. Jag köpte kläder för mina pengar och ansåg att det var waste of money att köpa en himla kudde om man kunde köpa en tröja till. Har älskat att laga mat senaste åren och gör det ofta och mycket. Bakning däremot har inte varit min kopp te...tills nu då! Det enda jag vill göra är att vispa saker fluffigt och göra marängtårtor...?? Intressant hur man förändras. Godmorgon förresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar