måndag 2 april 2012

SPRING THOUGHTS

Igår var en jobbig dag för jag var så himla trött. Jobbade och sen var det tvätt och ta hand om en rätt så tjurig liten kille. Tror han är gnällig för att båda framtänderna håller på att spricka fram. Jag älskar honom över allt i världen men ibland kan jag verkligen sakna mitt gamla spontana liv även om jag har kommit fram till att rutiner och planering passar mig rätt så bra det med. Jag mår bra av att känna mig trygg i vardagen. Men sen kommer det perioder när jag verkligen saknar friheten. Då får jag en helt sjuk känsla i hela kroppen. Jag blir extremt rastlös och vill ut på äventyr,  jag är en typisk Vädur på det viset. Just nu är det en sån period när jag tycker vardagen är tråkig. Och för att vara väldigt tydlig, jag älskar min familj mest av allt i hela världen och skulle aldrig vilja vara utan dem!! Men den här känslan kommer alltid och knackar på då och då. Känslan av att bara ha sig själv att tänka på och följa sina impulser.

1 kommentar:

  1. Klart du får känna så! Men det är väldigt få som vågar säga så:) Just för att folk ska ta det fel men jag förstår precis hur du känner och så känner nog alla morsor emellanåt:)

    SvaraRadera