tisdag 24 september 2013

DET HAR KOMMIT EN LITEN NOAH

Den 17 September klockan 18:52 så kom han till världen. Vår fantastiskt vackra son som fått namnet Noah. Han vägde 3710g och är 53cm lång. Det är ganska så exakt en vecka sedan idag. Och det är helt otroligt att det där lilla livet som är så fullt av vilja och liv har legat i min mage hela tiden. Helt perfekt. Samma dag som Noah föddes så dog Kristian Gidlund. En person vars blogg jag har följt under min graviditet där han skrivit otroligt vackra texter om sin kamp mot cancer. Därför tog hans död tag i mig lite extra tror jag. Som alltid när en ung människa dör. Vet inte vad jag vill säga med det men på något sätt så får det mig att uppskatta varje dag med min lilla familj ännu mer. Jag är tacksam helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar