söndag 1 september 2013

HÖSTLÖFTEN

Jag måste bli bättre på min egen stad. Jag är faktiskt otroligt dåligt uppdaterad på vad som händer i Uppsala. Och nu menar jag inte på klubbar och sånt, mitt fokus ligger inte riktigt där för tillfället. Utan mer olika händelser och events, som det som tydligen ägde rum i Botaniska i Lördags. Det var nån typ av farmers market, där det såldes grönsaker och blommor och lite allt möjligt. Det fick jag reda på idag :/ Sedan brukar det ju ibland vara roliga gårdsloppisar på gårdar inne i stan och sånt och andra marknader. Konserter ska vi inte ens prata om. Där är det katastrof. Jag får alltid reda på i efterhand att en artist jag jättegärna velat se spelat typ dagen innan. Story of my life. Jag måste bli bättre på att ha lite koll. Det var för övrigt ingen magsjuka som Vincent hade. Vet faktiskt inte vad det var. Han har varit lite febrig idag men inte så farligt. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar