tisdag 7 december 2010

Tisdag

Gud vilken mysig lunch. Jag, Jossan, Frida och Fimpen satt på Plock i typ 3 timmar. Och Sanna och Annso kom förbi på sina luncher <3. Älskar Plocks Nachos, det är min nuvarande craving. Det blev en kort sväng på stan efter och sen hem. Jag e lite sömnig nu för jag drömde förlossningsmardrömmar halva natten så jag sov inte så bra. Jag har alltid haft förlossningsrädsla, även innan när jag aldrig ens hade en tanke på barn men tjejerna försökte lugna ner mig men det gick väl sådär va. Jag har ju alltid ansett att kunskap är makt så jag vill ju höra alla äkta ärliga versioner av hur en förlossning är, and it aint pretty! Jaja den dagen den smärtan..ahhh! Ikväll kommer Anette hit på mys, jag ska laga pasta till henne. Och imorgon kommer baby hem från Dubai säkert brun också. Puss

1 kommentar:

  1. Allt kommer gå jätte bra babe:))) tusen tack för idag, UNDERBART!!!!
    puss

    SvaraRadera