torsdag 2 december 2010

Torsdagkväll

Ligger och kollar på Ladies på Östermalm och slösurfar.
Nu när jag tänkt blogga igen så vet jag inte alls vad jag ska skriva om.
Mitt liv är ju lite annorlunda nuförtiden eftersom jag ska få barn i Juni. Det var därför jag tog en paus för jag låg mest hemma och mådde illa första tiden och det är ju inte så himla kul att läsa om. Nu är det mycket bättre och jag börjar känna mig lite mer normal..lite..fast mest känner jag mig lönnfet haha.
Tyvärr så åkte min kamera på semester till Dubai idag..den ville ut på egna äventyr eftersom jag varit skittråkig på sistone och inte fotat nåt kul så jag förstår honom. Så det blir inga nytagna bilder än med mitt trötta face.
Puss

6 kommentarer:

  1. JUNI, JUNI, JUNI, JUNI, FÖRSTA JUNI:))))<3

    SvaraRadera
  2. GRATTIS IGEN MIN FINA STINA!!!!!! Hoppas vi kan ses snart! Puss och kram <3

    SvaraRadera
  3. Tack fina du!! Ja hoppas vi ses snart..vi får väl styra upp nåt? Pusss

    SvaraRadera
  4. Fina du!! Min syster hade tydligen koll på Att du skulle ha barn och berättade de för mig. Såå otroligt kul. Åhhhh din urge kommer Bli den sötaste ever!!!
    Grattis:)

    SvaraRadera