söndag 10 april 2011

9 APRIL

Igår fyllde jag år! Jag blev gammal, 26 bast.
Jag hade världens bästa dag, det var sol och varmt och mina härliga tjejer kom och förgyllde min kväll. Tack alla fina <3 Och jag fick verkligen världens bästa presenter, Tack igen!
I fredags åkte jag och darling till Stockholm och jag fick min present av honom som var en ögonfransförlängning, det blev jättefint (Bilder kommer). Jag går numera under smeknamnet "den sminkade köttbullen" och det är kanske ingen fröjd att se kort på sig själv just nu, men även om jag börjar bli tung och svullen så är livet ändå riktigt härligt.
Som vanligt var jag urusel på att fota våran mysiga kväll. Men några tog vi och några har jag snott från Frida!

 Sötisar!
                                                                          Stina aka Jay Leno hakan.



                                                                      Snygga flickor!


Tack!!

2 kommentarer: