tisdag 19 april 2011

Tisdag

Just nu vill jag bara klaga, vet ni det.
Just därför borde jag inte blogga för tillfället för jag vill bara sitta här och beklaga mig och tycka synd om mig själv. Fast det verkligen inte är synd om mig. Jag har Ilands problem och jag är fullt medveten om det! Men jag är ändå sur, sur för att jag inte kan ha vanliga kläder, jag älskar vårmode framför allt och nu får jag gå runt i mina fula kläder där min mage får plats.
Min fina fina skinn/mocka jacka bara hänger helt oanvänd.
Jag vill ha tajta jeans och höga klackar, små nätta kläningar och bara få känna mig snygg. Vet ni hur länge sen det var som jag kände mig snygg? Ungefär 8 månader sen.
Jag är störtlöjlig jag vet.. Men jag älskar kläder och just nu känner jag mig som hillbillyn från landet.
Så jag är sur. Och en fjant. Jag vet.

4 kommentarer:

  1. nej du är inte alls en sur fjant. man känner sig som en jädra flodko o slutet av graviditeten. går runt i mjukisar med knän och skitiga tishor. men snaaaaart så är det dax att vincent tittar ut och då jädrar ska vi shoppa loss stina :) PUSS

    SvaraRadera
  2. Ja det ska vi verkligen!! Puss på dig finis! <3

    SvaraRadera
  3. gumman man får klaga när man är gravid... det kommer liksom med i paketet =)

    SvaraRadera
  4. ja och ju tyngre och fetare man blir desto värre blir nog klagandet ;)

    SvaraRadera