torsdag 29 mars 2012

TORSDAG

Bebisen är morgonbadad och har somnat om, karln har flytt stan i 2 dagar och jag sitter och dricker kaffe. Hade en trevlig kväll (som alltid) igår hemma hos Hanna & Marcus. Premiärade Rosé & Fanta så nu är den säsongen igång. Ni får lite gamla bilder eftersom jag var dålig med kameran igår. När jag var hos pappa igår på em så var han på historiehumör. Han är intresserad av det mesta min far, men vi fastnade i en film om Gustav den II Adolf. Jag älskar ju historia själv så jag satt fastklistrad medans jag insåg hur mycket jag glömt från skoltiden. Jag kommer inte ihåg nånting nästan. När man hör namnen och årtalen så blir man ju påmind men jag måste nästan damma av mina kunskaper inom lite olika områden för min allmänbildnings skull, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar