måndag 30 augusti 2010

Busy Day

Mycke fix idag!Jag e ledig men måste trixa lite inför ikväll, och min och Fridas Bloppis!Ni kommer väl???Städa står också på menyn, träna, säga hej då till pappsen som drar iväg på semester. Fast just nu har jag fastnat i soffan med mina Spotifylistor och jag myser runt som en liten hustomte.
Har hittat en lägenhet på hemnet som jag är lite smått förälskad i..eller mer JAG MÅSTE HAAAA!Det finns inte många intressanta objekt i Uppsala asså..Satt och kolla lägenheter i Stockholm igår och madre va fina lägenheter det finns, hittade hur många som helst som såg ut som mina drömmars lägenhet. Men smakar det så kostar det ju..Jag måste börja tjäna dom stoora kulorna nu känner jag..Big balls liksom.
Igår va det på håret att jag klippte av mig håret också hehehe..Jag hade bokat tid och allt men jag bangade ur..himla chicken jag är! Ja nu skulle jag ju inte bli korthårig på det viset men jag tänkte mig en lång page för att få tillbaka kvalitén. Typ som på bilden nedan.
                                           Exakt så..Shit va snyggt! Ska jag??Finns ju alltid löshår

2 kommentarer:

  1. Jaaa vissst är det!Jag får anställa en hårstylist som kommer och fönar och fluffar varje morgon. Kul att du kommer ikväll <3

    SvaraRadera