söndag 8 augusti 2010

FY!!

Det var länge sedan jag verkligen reagerade på något riktigt starkt men just nu sitter jag och är både illamående, chockad och arg. Varför? läser på aftonbladet om en bastutävling i Finland där en delatagare kokar ihjäl av värmen och huden ramlar av och blir till stora sår på två deltagares kroppar.
Vad finns det för IDIOTER i den här världen som anordnar såna här idiotiska saker. Till och med jag skulle ju kunna räkna ut vad som händer om man går in i en bastu som är 110 grader varm. Även om deltagarna signalerar att dom är okej genom att göra tummen upp för att även dom är envisa åsnor så tycker jag inte att det här är okej nånstans. Jag brukar inte svära men FY FAN va vidrigt! Tänk att koka ihjäl. Det är som att människor samlats för att se människor torteras..Jag tycker det är så osmakligt så jag vet inte var jag ska ta vägen. Anordnaren av detta lilla event tycker att dom förberett det bra för attd et fanns två ambulans team på plats..joråsatt! Vilka nötter det finns alltså..ÄCKLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar