torsdag 12 augusti 2010

FIX ME

Idag vill jag att någon ska klubba ner mig med ett vedträ så att allt försvinner för en stund.
Jag känner mig helt slut i kroppen och mentalt utmattad. Det har pågått för mycket fighter inuti mig under för lång tid och nu orkar jag inte mer.
Jag tänker ibland på när jag skriver här på bloggen, speciellt när jag känner mig nere att jag oftast inte eller nästan aldrig skriver vad det handlar om.
Det är väl av respekt för andra antar jag..
Varför krånglar man till sitt liv när allt man vill är att vara lycklig?
Jag tror att det jag känner är ett resultat av en vår och sommar med tvära kast, där jag många gånger inte hunnit stanna upp och känna efter. Nu har jag stannat, och nu känner jag. Och idag mår jag inte bra utan har en konstant klump i halsen.
Ledsen att det är lite såhär nu från och till..
Jag är en toppar och dalar person, det är oftast inte så mycket mittemellan. Eufori eller Smärta. Just nu där jag är så känns det viktigt också att bara få va..att det är okej att må dåligt ibland. Jag vet att det går över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar