tisdag 24 augusti 2010

EXTREME TOTAL EVERYTHING MAKEOVER

Ibland när jag ser vissa bilder på mig själv, typ facebook taggningar så blir jag otroligt chockad för i mitt huvud ser jag helt annorlunda ut!Det är inte bra.
Okej ett kort är ju en sekund i ens liv som någon råkar trycka av och föreviga men det känns ändå inte ok asså..måste ringa lite samtal här, boka in lite diverse saker.!
Om ni inte känner igen mig nästa gång vi ses så är det inga konstigheter..det är bara farbror plastik doktor som varit framme..Ja JAG ÖVERDRIVER..Men ibland får man ju lust att byta face..
Förövrigt ska jag klippa av mitt hår en bra bit tror jag, så att det blir fint igen och gå till en duktig frisör och fixa till den färgen jag vill ha. Är verkligen inte nöjd nu, och när man är missnöjd då sitter alla kläder dåligt och sminket blir inge bra heller. Jag är inte neggig, jag behöver bara en Höstmakeover..
Förresten vill jag ha tips på var dom är grymma på ansiktsbehandlingar???Kom igen hit me!
Mitt ansikte har inte varit sig självt på flera månader och det behöver lite kärlek.
Så nu har jag fått ur mig det också..Det är himla skönt att bara spy ur sig..Moving on.

2 kommentarer:

  1. Jag gör alltid ansiktsbehandling på Scincare och så använder jag Dermalogica produkter. Dock ska jag precis börja använda MD:s rengöring och ge den en chans.
    Min syster är frisör och jobbar på Style Lab (Malin Seiler) Hon är jätteduktig på färg:)
    Härligt med en makeover! Se till att unna dig lite nya höstkläder och höstsmink när du sålt gamla kläder vet ja!
    Men jag tycker i allafall att du är jättesöt men jag vet att man har dessa dåliga dgr/perioder.. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack fina Martina!Tror ja klippt mig hos sin syster för länge sen fast visste ju inte att det va din syster då :) Lycka till med förlossningen också när den väl sätter igång Kramar

    SvaraRadera