torsdag 5 augusti 2010

Yesterday was fun

Det va det, verkligen!..Philippa och jag är en rolig kombo om jag får säga det själv :)
Vi satt och glodde på gamla kort, och HerreJesus vad jag såg ut på den gamla goda tiden..inte klokt. Det är ju tur att det har blivit bättre med åren, det var nästan så att jag börja längta efter att bli 30, om snygghetskurvan fortsätter stadigt uppåt så gör det liksom ingenting.
Vi drack rosé och åt pasta med kräftstjärtar, sen piffa vi och drog oss bort mot F12 där hennes kille spelade skivor och dansade runt där resten av kvällen med glada människor. Jag har nog aldrig fått så mycket komplimanger för mitt hår som igårkväll och då är det en totalt misslyckad slingblondering going on. Men det va ju kul att det uppskattades haha.
Sen tog vi våra trötta ömma fötter och promenerade över centralbron mot söder igen.
Lyckad kväll, kom i säng runt 5 snåret..
Bilder kommer sen..Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar