lördag 13 augusti 2011

HEJ LÖRDAG

Jag är trött, tröttare, tröttast! Gäsp. Tror sömnbristen börjar komm ikapp mig.
Vinent använder ju napp och en stooor nackdel med den är att när han inte sover så tungt och tappar ur nappen så börjar han gallskrika och vaknar. Så hela morgonen har jag legat och petat in nappen var 10 minut ungefär. Johan är på svensexa i Stockholm idag tills imorgon så jag är ensam med Vince idag. Helgerna brukar va så himla sköna annars när man är 2. Då kan jag gå och träna och greja med lite annat. Vincent är världens snällaste bebis men man har ju honom i fokus 100% när man e själv.
På tal om träning, jag har ca 8kg att gå ner i vikt. Tips på hur jag ska göra, Tack! Hade jag kunnat så hade jag hängt på gymet 4 dagar i veckan, men det går ju inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar