onsdag 24 augusti 2011

Jag är irriterad. Jag får ett pirr i hela min kropp när jag inte får utlopp för saker och då resulterar det i irritation.
Jag vill träna, men det finns ingen fucking tid till det förutom gå promenader och det spyr jag på just nu det är så hiiimla tråkigt. Jag vill bli smal igen..Jag känner mig inte som mig själv i den här kroppen. Varför ska det vara så Jäkla svårt att gå ner i vikt?? Som Fimpen också skrev och vi prata om sen..det är skitlätt att gå upp i vikt men ner..Nä då ska man slita sönder sig själv för att droppa nåt ynka kilo.
Jag vill ha tid!!Eller tid har jag men jag kan ju inte ha Vincent på ena armen och lyfta skrot med den andra på gymet. Eller jag skulle lätt kunna ta med honom i vagnen och rulla med honom mellan maskinerna men jag tror inte det skulle vara så pouplärt. Ska skaffa en nanny 2 gånger i veckan. Funderar helt seriöst på det..
Jag ska på bröllop på Lördag och jag har inga kläder till det och hittar inget bra heller...
Puuuhh!! Förlåt, men ibland så måste jag häva ur mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar