tisdag 30 augusti 2011

MY CLOSET

Jag funderar på en sak.. Jag funderar på om jag ska göra en brutal garderobsrensning. Ta bort allt som bara tar upp plats. Jag är extremt duktig på att spara på saker som jag kanske kan luffsa runt i hemma men aldrig skulle ta på mig annars, och vad är poängen med att spara de plaggen? Eller kläder som jag tycker är fina men som jag aldrig använder för att jag inte passar i dem, men ändå så sparar jag på dem. Korkat egentligen. Oftast så använder jag bara de plagg som hänger framme, resten glömmer jag bort. Jag skulle vilja ha en garderob där varenda plagg är användbart. Jag vill börja om och bygga upp den på nytt. Tänk vad roligt. Om jag fick välja så skulle nog färgskalan mest gå i svart, vitt, cremevitt, beige, puderrosa och ljusturkos/grön och lite metallic här och där.
Det värsta är ju att jag får en så konstig separationsångest när jag ska skiljas från mina kläder. Även om de är fula. Vi får se om jag lyckas.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska ha en bloppis så ja kan få köpa=)

    SvaraRadera
  2. Ja kom och köp upp min garderob! special price only for you!

    SvaraRadera