måndag 29 augusti 2011

HELGEN

Jag är så trött..har inte återhämtat mig från förra veckan när Johan jobbade 7-22 varje dag och på den kakan så skulle vi ju åka på bröllop. Så i fredagskväll satte vi oss i bilen och åkte ner till Jönköping. Vi var framme vid 01 och Vincent vaknade kl 06:00 på Lördagen..weeihoo! Vi var så fruktansvärt ouppstyrda också, Johan hade ingen kostym så han fick åka in till jönköping och köpa en. Sen skulle vi lämna min systers barn hos deras barnvakt innan och hela tiden så trodde vi att kyrkan låg typ 10 min bort, men det visade sig att den låg 45 min bort. Så i alldeles för hög hastighet och panik fick vi burna dit, och påvägen bestämmer sig Vincent såklart för att det är dags att bajsa. Fyyy fasen va sur och irriterad jag var då. Men vi hann...både byta blöja och sätta oss i kyrkbänken. Bröllopet var jättefint och när det var slut var jag mör kan jag säga.
Tack Fimpos för att du räddade mig med klänning <3


Min syster gjorde frukt och godisbordet. Duktig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar