torsdag 10 maj 2012

COUNTRYLIFE..?

Bebisen sover. Jag måste duscha men vill inte. Hatar våran dusch, den är så liten så man knappt kan vända sig i den. Jag vill ha ett stort fett badkar.. Anna och Vera kommer idag så det är bäst att jag snyggar till mig. Vi har alltid tur med vädret vi två, haha. Mulet med regnskurar är ju perfekt när man har 2 ungar med massa energi i kroppshyddan. Men mysigt blir det hursomhelst.
Jag har haft en otrolig längtan efter att vara ute på landet nu i flera dagar. Vet inte riktigt vad det är med mig men jag känner en craving efter att kratta och typ gräva, hederligt kroppsarbete liksom. Jag vill vara ute på en mysig gård med en jättestor altan där man kan sitta och äta middag. Och på kvällen tänder man alla små lampor och lyktor och får till en riktigt magisk stämning och kuckilurar över ett glas vin. Jag tror det är lugnet jag är ute efter. Jag behöver det just nu, är inte alls inställd på partymode.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar