torsdag 3 maj 2012

IT`S A STORMY SEA

Jag är lite kaos just nu.. Eller mina tankar är kaos så det är svårt att bara blogga på som vanligt.
Det är ingenting allvarligt utan mer att jag funderar så himla mycket på vad jag vill göra med mig själv och mitt liv. Jag tror att något av det värsta som finns är att inte veta hur man ska kanalisera sin energi och då blir helt plötsligt energin ens fiende för att man känner sig bunden. Kanske låter skitflummigt men så är det för mig. Jag har 100 idéer om saker jag skulle vilja göra men det är för många och då blir jag splittrad och då splittras min energi. Det är så jag menar. Sen tänker jag nog i fel steg. Jag kan ha väldigt svårt att bara vara i nuet och det måste jag lära mig. Men men..life is like a box of chocolate..som Forrest Gumps mamma sa..
Kanske världens finaste klänning..If I ever get married..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar