fredag 25 maj 2012

MIN SON

Det finaste jag har. <3 Igår hängde vi utomhus hela dagen. Vi flydde fältet för jag hade hantverkare precis utanför mitt fönster. Tjena tjena.. Hade jag öppnat fönstret så hade vi kunnat stå och tjöta över en kopp kaffe. Det blir lite konstigt när man försöker göra sina vardagsgrejer samtidigt som man känner sig som en fisk i ett akvarium. Idag kommer Anna och Vera för lite häng i Stadsparken och senare kommer Vincents kusin Elias och hans mamma och leker. 25 grader idag! Woho!! Ibland är det extra jobbigt att vara mammaledig ;) så nu ska mitt bleka ansikte förhoppningsvis få sig lite färg. Påsarna under ögonen kan vi bara ignorera. Vincent vaknade 5 idag..puss på er.

2 kommentarer:

  1. Jag kan bara önska att jag såg lika fräsch ut utan smink!

    SvaraRadera