måndag 21 maj 2012

Skulle svara på en kommentar och lyckas på nåt vänster trycka bort inlägget. Hur som helst, du anonym som inte tycker att jag får tycka att det är skitjobbigt att sitta i en kö pga av en olycka kl 23 på kvällen med en liten bebis som är jätteledsen och bara vill sova men inte kan det i bilen, du kan ju ta och dra nån annanstans. Om du kände mig vilket jag förmodar att du inte gör så hade du fattat hur himla korkad din kommentar är.
Vi kom inte dit när olyckan precis hade hänt utan några timmar senare. Det var inga personer kvar som varit med om olyckan, hade det varit det, och vi kommit dit precis när det smällt så kan jag lova dig att jag varit en av de första att springa fram för att se om jag kunnat hjälpa till. De började bärga bussen utan att dirigera om trafiken - vilket man brukar göra för att inte stoppa upp för alla. Om du tror att jag är så okänslig och korkad så vill jag verkligen inte ha dig som läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar