onsdag 9 maj 2012

INVENTERINGS SVACKA

2 dagar i månaden har min kära man inventering på sina två butiker i storstan. De här två dagarna blir det inte så mycket bloggande för jag har händerna fulla kan jag säga. Min kära lilla pojk har ju hoppat över krypstadiet. Tror jag nämnt det förr. Och nu har han börjat gåvagns vägra också. Det enda som duger är mina händer eller att stå och hålla i sig i sin säng. Så jag får inte så mycket gjort hör hemma, haha. Annars då! Jo, jag har fått nytt jobb :) så jag sitter här och firar det för mig själv. Så jag är jätteglad jag!

4 kommentarer:

  1. Grattis till nya jobbet! Får man fråga vart du ska börja jobba?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)Jag ska börja på Mattssons Guld.

      Radera
  2. Re: Absolut! Det måste vi styra upp - god mat och rosé här på balkongen så fort solen tänker behaga dyka upp. Måste bli snaaart. Och tack, detsamma. Sjukt trevligt sist. Grattis till nya jobbet också, är ju också ute krigar i den svängen nu. Hoppas på samma tur! Kraaam.

    SvaraRadera
  3. Åh grattis till jobbet! Vad spännande! :)

    Assnyggt linne har du på dig med!

    SvaraRadera