måndag 2 januari 2012

BILDER FRÅN NYÅRET



























Vi firade in 2012 med en god norsk(!) julmiddag. Frågor på den??
Jag var väldigt skeptisk när min syster sa vad hon tänkte göra först, men, det var så sjukt gott.
Lamm och revebensspjäll med den godaste såsen jag någonsin ätit till. Kålen kan diskuteras.
Det pratades och lektes och dracks.
Det var en mysig nyårsafton.
Vid 12-slaget skulle vi släppa upp lyktor. Det momentet gick mindre bra.
En fastnade uppe i ett träd och satt iofs där och brann. Den andra fick vi upp tillslut och det var fint att se den flyga iväg i dimman.
För en gångs skull så har jag faktiskt lite nyårslöften.
Brukar alltid skippa det men i år bestämde jag mig för att jag ska ha några.

1. Träna (som resten av Sverige) men jag menar det. Jag älskar att träna jag har bara inte tagir mig tiden. Nu tänker jag göra det.
2. Spara pengar. Är lite utav en spontan slösar shoppare.
3. 3 resor. En med familjen, en med kompisar och en mysig weekend med bara Johan.
4. Börja sätta igång med ett hemligt projekt.
5. Lyssna på mig själv och min magkänsla mer.

Det här blir ett grymt år!!


2 kommentarer: