torsdag 26 januari 2012

KAN JAG FÅ SOVA I 100 ÅR?

Min hud är iallafall på sitt bästa humör. Tack bra produkter. Jag funderar på att börja med nån rolig sport av nåt slag. Gud vad det lät hurtigt, men jag tänkte kanske längdskidor. Det måste ju vara asbra för den gamla kroppen?? Släng dig i väggen Hellner snart susar jag om dig i spåret. Nej men jag måste börja göra nåt som tar ut hela kroppen. Jag längtar verkligen efter att känna blodsmak i munnen. Sadist, javisst. Ge mig tips om ni har på roliga sportaktiviteter.

2 kommentarer:

  1. Inte en sport men Zumba är sjukt kul och jobbigt. Annars är ju simning en bra träningsform. Så kan man ju basta efter eller bubbla lite efter, skönt :-) squash är också sjukt jobbigt och roligt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske borde testa Zumba då. Simning tycker jag är så fruktansvärt tråkigt så det funkar inte, även om det är skönt o basta efter. Squash skulle jag vilja testa. Det gäller väl bara att hitta nån att spela med som är på samma nivå som en själv, det vill säga sämst. Haha. Tack för tipsen! :)

      Radera