tisdag 24 januari 2012

SAKER ATT SE FRAM EMOT

Vincent var snorig inatt vilket betyder att jag fick noll sömn. Han älskar sin napp, men kan inte ha den när han är täppt i näsan och det resulterar då i en väldigt ledsen liten kille. Så när man sitter i soffan som jag gör just nu, med ett hår som borde ha tvättats för flera dagar sen och ett huvud som dunkar så är det så underbart att ha saker att se fram emot.
Jag bokade just hotellet i London som jag och Anna ska bo på. Och just nu så tror jag att det nog bara är småbarnsföräldrar som förstår hur mycket jag ser fram emot den där helgen.
Jag kommer sakna min familj, absolut. Men jag kommer njuta av att få sova hur länge jag vill, få göra iordning mig hur länge jag vill, stå i duschen hur länge jag vill..osv..
Det är bra att ha saker att se fram emot.

2 kommentarer:

  1. Ååå sooova! Längtar åxå så mkt till mexico, sola, äta men mest sooooova!;)
    Underbar bild på dig nedan, fina du! Pusss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha det jättebäst i Mexico nu! Vila och ha det bara fab! Tack Sötnos! <3

      Radera