lördag 7 januari 2012

KAN NÅN..

Av mina vänner utbilda sig till personlig tränare och ta sig an mig som projekt?
Jag velar här hemma. Ska jag fortsätta träna på Actic? Ska jag börja på friskis&svettis, älskar deras pass nämligen. Eller va 17 ska jag göra? Jag vill ha bra resultat. Det känns som att jag måste lägga upp det annorlunda än jag gjort hittills. Jag har mest gått och tränat lite hipp som happ när jag fått tid och det känns inte direkt effektivt. Nej man kanske skulle göra lite situps.. hörs då hej

4 kommentarer:

  1. Byt till friskis så kan vi gå tillsammans... du kan få bli mitt projekt ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja jag vill bli ditt projekt :):) Hur ofta brukar du träna??

    SvaraRadera
  3. en sisådär 0 ggr/veckan :-) Men det fanns en tid då det var 7ggr/vecka... så jag hoppas takterna sitter i. Kör i gång igen i veckan! Nu får det vara slutfikat för den här morsan ha ha!

    SvaraRadera
  4. friskis där hänger jag och min syster...=)

    SvaraRadera