fredag 20 januari 2012

BRA SKIT


Ofta när jag hittar nya saker i hudväg så får jag tipsen av min fina Michelle.
Hon är snart 37 år (hoppas jag inte skriver fel nu, hehe) Och hon ser ut som 25.
Inte en rynka. Hon får fortfarande visa leg på systemet!!
Så jag litar på henne. Sist fick jag testa de här produkterna hemma hos henne och jag älskade dem på en gång.
Man känner hur fräsch och ren huden blir. Jag fick genast mer lyster. 
Plus att det sticker till lite och det gillas.
Padsen har en doft av peach bellini..jag menar, det kan inte bli fel då.

2 kommentarer:

  1. Vart finns de att beatälla och vad kostar de? Vad har du för steg nu?

    SvaraRadera
  2. Jag beställde ifrån Skincity.se. Tror padsen låg på runt 400 kr och den andra runt 500 kr.
    Vet inte riktigt vad du menar med steg? Men om du menar syrahalten så är det 10%iga produkter.

    SvaraRadera