måndag 14 februari 2011

ALLA HJÄRTANS DAG

Dagen började lyxigt med ett litet besök hos Josefine på Ragdolls. Det är alltid så himla härligt att gå till frisören. När vi färgade sist så bestämde vi en tid ungefär två veckor fram för att se hur färgen betett sig och för att korrigera lite. Så nu gjorde hon lite fler slingor i underhåret och det blev hur bra som helst. Tusen tack igen Josefine :) Och nu är jag extra snygg när det är alla hjärtans dag och allt haha.
Sen köpte jag en liten present på stan till baby.
Nu ska jag pimpa lägenheten lite sen kommer det en mäklare och värderar den vid 15.
Och ikväll blir det middag på Peppar Peppar. MUMS! Kommer bli asnice.




1 kommentar:

  1. Ja, Josefin är bäst!! ;) Jag hade också planerat att Josefin skulle få snygga till mej för idag, men jag har haft fullt upp med allt... :(

    SvaraRadera