lördag 26 februari 2011

RESUMÈ

Jag har inte hunnit med lilla bloggen. Så, ledsen för dålig uppdatering!
Men det har kommit ett nytt tillskott i familjen som heter Elias så det har varit besök på sjukan för att hälsa på lill brottarn, och sen har resten av familjen kommit och hälsat på så inatt fick jag ha 2 snarkande karlar i min säng...trodde ni va hehe, nej i mitt hus. Jag höll på att gå bananer för jag ska snart åka och jobba och har väl snittat sisådär 3 timmars sömn. Bara att vänja sig I guess.
Annars har jag jobbat, och jobbat och sen var jag i Stockholm och lunchade med Michelle och hämtade hudvårdsprodukter häromdan och en ansiktsbehandling har jag klämt in också.
Det är väl typ vad jag hunnit med.
Och idag blir det party för lill Elias efter jobbet.
Puss sålänge nu måste jag springa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar