måndag 21 februari 2011

Jag är på uselt humör idag. Less på allt.
Det är månaden Februari, vad ska man med den till egentligen? Grå, tråkig och bara helt onödig månad.
Jag vill gå och lägga mig igen och sova hela dagen, det är det enda jag känner för att göra.
Jag känner mig tjock och svullen, speciellt i ansiktet, plus att jag fått nån form av utslag på ena kinden.
Hur mycket ska man ta liksom? Kunde jag inte åtminstone fått fantastisk hy under min graviditet??
Jag är blek som ett lakan och har kolsvarta ringar under ögonen. Jo men jag känner mig skitläcker..Verkligen!!!
Jag hatar allt idag!!
Ja fy jädrans va bitter jag är!!

3 kommentarer:

  1. Tokigt då! :( -jo, jag tänkte ju skriva en sak, men det är nog lika bra att hoppa över det idag... Hihi! ;)

    SvaraRadera
  2. Näe... Det var det inte! ;)

    SvaraRadera