måndag 7 februari 2011

LÄGENHETSVISNINGAR

Jag är lika pigg som en avslagen cola. Kom precis hem från jobbet och har tryckt i mig en hemmagjord hamburgare. Igår var jag och darling på lägenhetsvisningar och alltså det är ju ett heltidsjobb att hålla på och springa på visningar. Dom borde uppfinna något nytt system för det här kommer ju inte funka alls. Hur som helst så kollade vi på ett råttbo och en jättefin topprenoverad lägenhet..tror inte ens jag behöver säga vilken som föll mig i smaken. Men visst man ska ju se potentialen i ett renoveringsobjekt men nej, jag kan inte säga att jag gjorde det. Det var liksom tak och väggar, en liten cell till hiss( lägenheten låg på 5e våning) och en fruktansvärt horribel trappuppgång plus en vääldigt trött mäklare. Eftersom dom grejerna spelar roll för mig så tror ju jag att många andra också tänker så, och även om man renoverar så kommer den där trappuppgången alltid se ut som skit, Man måste ju tänka på att man ska sälja en vacker dag. Och vem vill bära upp en soffa för 5 trappor?? Nej, den blir det inte även om läget var bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar