onsdag 1 juni 2011

DAGEN D..

Idag ska Vincent komma. Men det gör han nog inte som det känns nu.. Annars hade det varit ballt om han kom på sitt utsatta datum. Och jag gillar att det regnar, jag vill att det ska regna när jag åker in till förlossningen och sen när jag klämt ut honom så kommer det en disney fanfar i bakgrunden och en solstråle letar sig fram ur molntäcket, hahaha! Närå.
Jag har haft en underbar vecka so far iallafall. I Måndags kom Anna&lill Vera till Uppsala och vi långlunchade på Plock, alltid lika mysigt.
Igår blev det lunch hos Jossan i draknästet med Sofia och Frida och kaffe på gården i den tropiska värmen. Senare på kvällskvisten så tog Jossan& Sofia med sina karlar och barn hem till oss på grillkväll. Ni är underbara fina vänner <3
Och nu är det väl bara att fortsätta vänta här då... ska tvinga hit Anette på lunch. Puss

3 kommentarer:

  1. Ahh vad spännande,hoppas det blir idag då,kände heller inte något med wilma var tom upp på en kontroll vid tre o de såg inte att något var på g,6 timmar senare var hon född.det kan gå fort ibland.kram o stora lyckoönskningar kommer bli den häftigaste dagen i ditt nya liv.

    SvaraRadera
  2. Tusen tack :) Allt bra med dig? Kram

    SvaraRadera