söndag 5 juni 2011

KLAGOSÅNGEN

Usch vad jag tycker att det här suger..
Det är försommarvärme. Det är premiärer på klubbarna till höger och vänster.
Mina vänner sitter på balkonger och uteserveringar och dricker rosé. Vad jag gör? Jo men jag sitter hemma och käkar glass och blir fetare än vad jag redan är.
Jag känner mig som en helt normalt fungerande person som inte får göra ett piss med ett klot på magen.
När lillen kommit så kommer partaj förmodligen vara det sista jag tänker på, men just nu när jag har massa tid att döda och han inte är här så är det tortyr. Försommaren är min favorittid för det liksom bubblar överallt och folk är så glada och jag missar ALLT! Jag tycker att det räcker nu! Jag har varit ett skal åt en annan person i snart ett år och nu pallar jag inte mer!!
Jag till och med saknar gymmet! Jag vill bara gå dit och köra skiten ur mig. Känner mig råpeppad på att träna.. Hoppas den delen håller i sig.
Så nu har jag spytt ur mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar