lördag 22 oktober 2011

BIO&PLOCK

Var på bio ikväll med mitt hjärta Anette och såg En Dag! Det var en sån där film som kör över ens hjärta med en ångvält. Riktigt fin och lite sorglig. Hade jag varit på "det" humöret så hade jag förmodligen grinat ihjäl mig i salongen, mascaran hade sprutat åt alla håll och filmen hade blivit förstörd för alla andra, men jag var samlad idag. Sen tyckte vi att det var för tidigt att gå hem så vi gick till Plock och drack caprinias och vin och gjorde lite housemoves. Nu måste damen ta och sova. Hoppas ni har haft en fin Fredagskväll. Love

2 kommentarer:

  1. Men du, vad hände med förlossningsdel 2 då? Kram på'rej

    SvaraRadera
  2. Haha, jadu! Den skrevs aldrig! Jag orkade och hade inte tiden där i början att skriva klart. Får göra det nu nångång istället. Kram

    SvaraRadera