fredag 7 oktober 2011

KRUSENBERG HERRGÅRD

Jag och min stora Älskling bokade en halvweekend på Krusenbergs Herrgård förra helgen.
Vi kom dit på eftermiddagen och då möttes man av världens härligaste afternoon tea buffé. Scones, kex och ostar, pajer och allt möjligt annat fanns. Sen var det chill med lite skumpa och biljard innan middagen. Tyvärr var inte maten som serverades då alls i min smak. Det var finlir på hög nivå, allt var superpluttinuttit och för avancerat enligt mig. Jag vill ha en stor köttbit och sen är jag nöjd haha. Nej men många av smakerna var helt okej men som sagt ibland kändes det som att man åt en smula ungefär. Men servicen var fantastisk så det vägde upp.
Frukosten däremot var den bästa jag någonsin ätit! Det fans så himla mycket av allt och det smakade himmelskt.
















2 kommentarer:

  1. Ok. 1 du o j är sååå fina tillsammans<3 2. Du passar dödens mkt i röda läppar!
    Love u puss!

    SvaraRadera
  2. Åh va du är söt frida!! Love u massor!!! PUss

    SvaraRadera