onsdag 26 oktober 2011

MIN MANS BRÖLLOP

Jag har hittat en ny tv kanal. Eller ny är den nog inte men den är ny för mig.Hur som så heter den TLC och visar exakt sådana program som jag älskar. Reality! Ett av favoritprogrammen just nu är  "min mans bröllop". Det handlar om ett par som ska gifta sig, de får 100.000 kr i budget, men!! Det är mannen som ska planera allt helt själv på 3 veckor! Från lokal och kyrka eller chapel i vegas till klänning och bordsdekorationer. Jag vete katten om jag hade klarat av att överlåta hela planeringen på Johan. Jag hade nog fått psykbryt eftersom jag är ett kontrollfreak ( i lagom dos, höhö). Hade ni gjort det? Johan vet nog iofs vad jag tycker är viktigast (klänning, smink, hår, mat, dryck, lokal...typ allt.) Kul är det iallafall. Går ikväll kl 21.00.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar